אמור לי מי מקדמך ואומר לך היכן אתרך – חלק ג

לאחר שעסקנו בפוסטים קודמים במה להיזהר כשבוחרים מקדם אתרים הגיע התור של הצד ההפוך,
איך נזהה מקדם אתרים מקצועי באמת?

 

הפוסט הוא גם מעין סיכום של הפוסטים הקודמים עם דגשים על תכונותיו של מקדם אתרים מקצועי. בחירת מקדם אתרים חלק ג
מומלץ לקרא את כל הפוסטים מההתחלה ועד הסוף, כדי לקבל את התמונה המלאה ולחסוך כסף וכאב ראש רב.

אספתי עבורכם תוכנות והיבטים חשובים שצריכים להיות למומחה קידום אתרים:

1.    מקדם אתרים מקצועי יודיע לכם שאין באפשרותו להתחייב על מיקום.

2.    מקדם אתרים מקצועי יכין מחקר מילות מפתח ויבחר ביחד איתכם את מילות המפתח לקידום.

3.    מקדם אתרים מקצועי יכין לכם דו"ח אופטימיזציה לאתר שיסביר לכם מה לשנות באתר.

4.    מקדם אתרים מקצועי ידווח לכם באופן שוטף על פעילות קידום אתר.

5.    כאשר אתם בוחרים מקדם אתרים בדקו את לקוחותיו והיכן הם ממוקמים במנוע החיפוש.

6.    דברו עם לקוחותיו של המקדם ובדקו האם הם מרוצים משירותיו.

7.    הריצו חיפוש בגוגל  על המקדם על ידי כתיבת שמו ותראו האם יש תלונות ממשיות עליו ברשת.
8.    מקדם אתרים מקצועי יסביר לכם את התהליך שעומד אתרכם לעבור (כפי שמובא בחלק א).

9.    בדקו כמה שנות ניסיון יש למקדם האתרים .

10.    הביטוי "קידום אתרים" הינו תחרותית מאוד ודורשת השקעה רבה באתר העסק, לא כל מי שמופיע בדף הראשון בגוגל לביטוי זה הינו איכותי. ישנם הרבה מקדמי אתרים שמעדיפים להשקיע יותר שעות בלקוחות מאשר לקדם את עצמם על חשבונם. לכן חשוב מאוד לבדוק את העבודות של מקדם האתרים.

הגענו אל סופו של הפוסט שהוא קצר להפליא 🙂

להתראות עד לפוסט הבא שיעסוק בנושא אחר 🙂
•    אם אהבתם את הפוסט לחצו like

דילוג לתוכן