תארו לעצמכם שמספר העיתונים היו מלאים באותה ידיעה בדיוק לאורך כל העיתון.
אותה הידיעה כבר מופיע שבועות באותם עיתונים, האם הייתם ממשכים לקנות את אותם עיתונים או עוברים למתחרים? אני מניח שכן.
כרגע מחאת הדיור תופסת כותרות ראשיות אבל האם היא תמשיך בעוד חודש ? כנראה שלא.
אותו הדבר בדיוק היה קורה אם כל תוצאות החיפוש בגוגל היו מציגות אתרים אחרים עם אותו טקסט בדיוק, הגולשים היו עוברים למתחרים . ולכן, מנועי החיפוש ובראשם גוגל מקפידים על שכפול תוכן ולכן, אתר עם תוכן מקורי יקבל ניקוד גבוה,
בעוד שאתר עם תוכן משוכפל לא יתקדם כראוי ואף עלול להיענש.
.
כלומר, לא מומלץ שאותו תוכן בדיוק יופיע במקום אחר ברשת גם אם הדבר נעשה בהיתר או באיסור.
איך נבדוק אם יש תוכן משוכפל באתר שלנו? כיצד נדע האם העתיקו מאיתנו?
1. הדרך הראשונה היא להשתמש בכלי האינטרנטי Copyscape .
הכלי מאפשר בלחיצת כפתור לדעת אם ישנם דפים המעתיקים תוכן מהדף אשר הוזן לכלי .
2. במידה ומנוע החיפוש אינדקס את הדפים המשוכפלים נוכל לדעת על ידי חיפוש משפט או משפטים קצרים מתוכן הדף, במנוע החיפוש כאשר המשפט תחום במירכאות.
סוף הפוסט להיום 🙂
• אם אהבתם את הפוסט לחצו LIKE ושתפו את החברים!